Меню
Меню
Ваша корзина

Легке повернення від Нової пошти

Повертай швидко з Новою поштою з безкоштовним сервісом  за 0 гривень.

«Легке повер​нення» – це швидкий та безкоштовний сервіс для повернення товару або частини товарів із замовлення назад продавцю після отримання посилки у Новій пошті. Він доступний тільки у мобільному додатку або онлайн-кабінеті Нової пошти.

Повернення безкоштовне у мобільному застосунку або бізнес-кабінеті для повернення документів або посилки до 30 кг протягом 14 днів після отримання у Новій пошті. Якщо повернення на адресу, то буде нарахована доплата клієнту за адресне обслуговування – 35 грн, а сама доставка буде безкоштовною.

Як оформити безкоштовне повернення товару через послугу

Спершу вам потрібно до​мовитись з продавцем про повернення товару.

Якщо він погодив повернення, то протягом 14 днів після отримання посилки ви можете безкоштовно повернути товар через послугу «Легке повернення» у мобільному застосунку або бізнес-кабінеті Нової пошти.

Але перед поверненням перевірте товар. Він повинен мати товарний вигляд, запакований у фірмове пакування, є усі бірки, товарна накладна.

Щоб скористатися сервісом покупцю потрібно:

  Увійти в мобільний додаток або бізнес-кабінет Нової пошти.

  Відкрити «Мої відправлення» та вибрати серед отриманих посилку, яку покупець бажає повернути.

  У розділі «Керувати посилкою» вибрати «Легке повернення».

  Зазначити причину повернення товару із запропонованого переліку.

  Автоматично створюється нова експрес-накладна. Потім протягом 12 годин потрібно відправити товар продавцю у поштомат, відділення або на адресу (туди, звідки клієнт отримав цю посилку).



«Легке повернення» може бути недоступним покупцеві, якщо:

  У накладній була активована переадресація або повернення

  Якщо отримувач власноруч розмістив цю посилку у «Архів»

  Пройшло більше 14 днів із моменту отримання посилки

  Товар не підлягає поверненню згідно із законодавством (ліки, білизна тощо)



В рамках сервісу «Легке повернення» покупець може повернути частину товарів зі всієї посилки. Та спочатку покупець повинен обов’язково зв'язатися з продавцем та погодити повернення товарів і коштів. Нова пошта у рамках сервісу здійснює тільки доставку товару. Усі фінансові питання вам потрібно обговорювати з продавцем особисто напряму: про те, коли та яким способом будуть повернуті кошти.